مناسبترین کاندید مشگین شهر/ فردی با گرایشهای همسو با دولت یا بالعکس!
صفحه اصلی عناوین مطالب بین الملل ایران استانی شهر بخش سیاسی اقتصادی اجتماعی حوادث فرهنگ و هنر موضوعات گوناگون

یکی از بحث های داغ انتخاباتی این روزهای مشگین شهر گزینش مناسب ترین کاندید از بین کاندیدای همسو با دولت یا بالعکس برای احقاق حق مردم ناراضی شهرستان در مجلس شورای اسلامی می باشد.از این رو به تحلیل هر دو نظر ذکر شده می پردازیم.

 الف) کاندید همسو با دولت

 مصداق عینی این نوع کاندید را می توان نفر اول انتخابات دوره قبل دانست.انتخاب کاندیدی با این نوع گرایش از دید برخی به دلیل نزدیکی افکار و دیدگا هشان با دولت هم به صلاح مردم و هم به صلاح شهر می باشد، و مایه ی پیشرفت و آبادانی مشگین شهر می دانند.اما اگر تجربه روی دیگر سکه را به ما نشان داده باشد آنوقت چه باید کرد؟

تجربه چه می گوید:

با کمال احترام به دیدگاه این افراد بر آن شدیم تا با بیان مثال هایی قابل هضم برای این عزیزان به روزهای نه چندان دور فلش بک بزنیم.چند هفته قبل: ماجرای انتصاب داود رضایی به بخشداری قصابه آن هم توسط استانداری که نماینده مشگین شهر یکی از نزدیکترین اشخاص نزدیک به اوست. اما این انتصاب پرده از اختلافات عمیق این دو مسئول همسو با یکدیگر برداشت.چند روز پیش: ماجرای سند رو شده از دخالت مستقیم نماینده شهرستان در بسته شدن سد سبلان به روی ۸۹ روستای تشنه بخش ارشق که با دخالت نمایندگان استانی دولت در این قضیه علناً رو به روی نماینده همسو با دولت مشگین شهر ایستادند.

 و چه بسیارند از این دست مثالها…

آیا این گزینه با اقبال اکثریت جامعه رو به رو می شود؟

 ب) کاندید غیر همسو با دولت

 مصداق عینی این نوع کاندید را می توان نفر دوم  انتخابات دوره قبل دانست.کسی که به نظر می رسد خود را وامدار تنها یک جریان دانسته و تعاملی آنچنانی هم با سایر گروهها ندارد. و این دیدگاه عملا اعتماد سایر گروه ها را نسبت به خود از دست رفته پندارد.

آیا این گزینه نیز با اقبال اکثریت جامعه رو به رو می شود؟

 ج) …   (این گزینه با شما)

 و چه زیبا پند داد مالک اشتر را:  کارگزاران دولتی را از میان مردمی با تجربه و با حیاء، از خاندانی پاکیزه و با تقوی، که در مسلمانی سابقه درخشانی دارند، انتخاب کن، زیرا اخلاق آنان گرامی‌تر، و آبرویشان محفوظ تر، و طمع ورزیشان کمتر، و آینده نگری آنان بیشتر است…

منبع:مشکین فردا

Untitled-3



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:


گوناگون

امکانات وب